onsdag 1 juni 2011

Sundsvall nästa

Nu sitter jag på tåget, på väg till Sundsvall. Skönt att äntligen vara på väg. Eftersom det är mycket att göra på jobbet så skulle jag ta med mig arbete som jag kan göra i helgen, men vad tror du jag kommer på när jag precis har satt mig på tåget!? Jo, självklart att jag glömde papperna på jobbet. Smart Katten!!!! Jag kanske glömde dom med flit undermedvetet? :-)

Nu ska jag läsa min nya bok som jag köpte idag, Evig Eld av Jonas Moström. Har du bott, bor eller kommer från Sundsvall (eller vart som helst i Sverige) vill jag starkt rekommendera denna författare. Platserna han skriver om är runt om i Sundsvall, vilket är väldigt roligt. Böckerna (en serie) är spännande från början till slut. Jag längtar redan tills nästa bok kommer ut. :-)

Hoppas du får en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar