söndag 22 april 2012

Tjock!

Ja, man kan faktiskt kalla mig lite småtjock nu för tiden. Det här kortisonätandet har verkligen satt sina spår. Väger ganska mycket mer nu än vad jag gjorde innan Stella, efter henne också för den delen. Sedan förra behandlingen här i Falun som var för en månad sedan har jag gått upp 3 kg, det är ganska mycket på en månad! Jag tänker inte klaga över en skitsak som vikt, men det är jobbigt när jag inte längre kan ha några kläder. Jag ska börja äta nyttigare, röra på mig mer, helt enkelt leva mer hälsosamt. Tror jag kommer må mycket bättre också om jag äter bättre och rör på mig. Inga dåliga ursäkter längre. Vill göra så mycket jag kan för att må bra!

Önskar dig en trevlig kväll!
Kram från tjockisen, haha!

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort här inne! Jättefina bilder allihopa!
    Ser ut som ni haft en mysig helg!?
    Men du gumman, du har ju alltid varit smal, speciellt innan du blev gravid med Stella så det är säkert bara du som märker de kilona. Men jag förstår dig, man vill ju gärna känna igen sig i sin kropp.
    Du får hänga på mitt nyttiga race, jag faktiskt varit duktig i veckorna men så fort helgen kommer så "unnar" jag mig och då blir det nästan dubbelt upp! Hmm kontraproduktivt tror jag det kallas. Men kroppen mår ju faktiskt lite bättre av nyttiga grejer tyvärr:)
    Hoppas att du och Stella har en mysig kväll och att hon inte är tjorvig:)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Saknar dig/er. Ha det så bra. Kramar mamma och pappa

    SvaraRadera