onsdag 12 december 2012

Yrboll!

Vilken yrboll jag var i måndags när jag skulle gå till Jysk..! Jag började gå och jag gick dit...där det låg förut ja. Haha, dom har ju flyttat. Envis som jag är så promenerade jag snällt dit istället. En promenad som skulle ha blivit på 30 min, blev istället på 60 min. :-) Tur dom låg vid Ica Maxi, så jag kunde mata Stella innan vi gick dit. Blev inga gardinstänger därifrån, så jag är glad att dom hade flyttat, för jag köpte gardinstängerna på Rusta istället. :-) Efter det blev det en promenad hem igen, på 55 min, haha, så man kan säga att jag fick mig lite motion. :-) 

Börjar ordna upp sig här hemma. Nu har alla rummen gardiner, även fast de inte är helt klockrena. Var och köpte tyg idag, så nu ska en kompis mamma sy hissgardiner åt mig! Tack!!!! Stella ska få röda gardiner med  vita stjärnor (självklart) på. I köket blir det helvita (inte gula som på bilden). Tror det kommer bli mycket snyggt! :-)


Jag har tråkigt. Sitter här ensam, Stella sover och Stefan jobbar natt. Ibland kan jag tycka att det är jätte skönt att vara själv. Pyssla på här hemma, eller bara sitta och surfa eller läsa tidningar, men ikväll tycker jag inte det. Ikväll önskar jag att Stefan vore hemma... Har pysslat på här hemma så mycket den senaste tiden, så nu finns inget roligt kvar att göra. Måste komma på vart jag/vi vill ha vissa saker, men det har jag/vi inte kommit på än. Finns massa tråkiga saker att ta tag i, men det orkar jag inte, speciellt inte när jag redan har tråkigt och känner mig ensam. Dessutom har vi ingen tv, så jag kan inte se på den heller. Beställde från Tele2 för två veckor sedan och dom har strulat som fan!! Hade det funnits andra alternativ hade vi skitit i Tele2 kan jag säga!! Vilka puckon som jobbar där!!!!!!! Pucko Tele2!!!! 

Nu ska jag stryka ett par gardiner som jag satt upp igår, ser inte så bra ut! :-) Kanske gör mig på bättre humör, eller nåt, haha!

Ta hand om dig!

2 kommentarer:

  1. Det är ju så fint med hissgardiner! Spännande att kanske få se nått sen:-)
    Segt, kommer ihåg när jag satt hemma själv med liten sovande Lucas och Per jobbade kväll/natt på restaurangen. Ibland var det verkligen skönt med lite pyssel och fix tid men för det mesta tyckte jag att det var rätt långsamt. Fördelen var ju att man hann träffas lite på dagen istället.

    Struligt med Tele2, hoppas att de levererar snart. Man tycker att de borde vara bättre på att ta hand om sina kunder numera då det finns så många leverantörer att välja mellan och så mycket som kan ses via dator.

    Hoppas att du och Stella har en mysig dag idag och att hon sov gott inatt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Cathrine,

    Det var tråkigt att läsa att du inte är nöjd med vår produkt. Jag hjälper dig gärna att felsöka problemet. Maila mig på mailadressen nedan så tar jag en titt på det.

    Med vänliga hälsningar
    Lovisa Forslund, Tele2

    lovisa.forslund@tele2.com

    SvaraRadera