söndag 6 februari 2011

LCHF

Ja, imorgon börjar jag äta LCHF. Jag vet att jag har dissat det sättet att äta på förut, men jag tänkte nu ge det en chans. Jag kommer inte följa det till punkt och pricka, men till den största delen. Idag köpte jag massa mat och jag har bakat LCHF-bröd nu ikväll. Matlådan är laddad och jag är tokredo! :-) Önska mig lycka till, det kan jag behöva. :-)





Efter bandymatchen körde jag lite styrka med balansbollen här hemma. Skönt att röra lite på sig. :-)



Nu tänkte jag göra mig klar för sängen, känner mig sjukt trött!

Kram till dig!

1 kommentar:

  1. God kväll vännen! Det var så gott med nybakat ikväll! Lycka till, om du bara vill så kommer det där gå toppen : ). Jag ska göra mitt första pass på gymmet vi har fått träningskort på i morgon : ). Har ni funderat något mer på någon resa?

    Varma kramar.

    SvaraRadera