tisdag 1 mars 2011

1 mars

Go'morgon! Hoppas du sovit gott. Själv känner jag mig rätt trött idag, men solen skiner, så det ska nog gå bra. :-) Känns härligt att det är mars, mars känns som vår. :-)

Efter jobbet idag ska jag till massören igen, längtar, fast samtidigt inte. :-) Det är så roligt med mitt ben nu, för smärtan flyttar sig. Först var det insidan av låret som var värst, förra gången utsidan på rumpan och nu känns det som baksida lår. Kanske egentligen inte är konstigt? Musklerna påverkar varandra, vilket ju gör att om insida lår är spänd, så blir utsidan på rumpan det också, dom musklerna är antagonister till varandra. Men häftigt hur det fungerar. :-)
Det onda jag har nu är knappt ont. Mitt ben är sååå mycket bättre!! Jippi!



Hoppas du får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar