lördag 5 mars 2011

Lördag!

Igår hade jag och Steffo en mycket trevlig kväll. Vi åt fondue i Toppstugan i Romme och det var så sjukt gott! Jag åt som om jag aldrig ätit tidigare. Trodde inte jag skulle behöva äta på hela dagen idag, men så vaknade jag hungrig ändå, sjukt ju! :-)

Idag jobbar Steffo först till kl 17.00 och sen jobbar han natt från 18.00, så något sällskap får jag då inte. Inte i morgon heller, för då jobbar han natt i Mora, vilket gör att han måste åka tidigt och först sova så klart, så detta blir en helg i ensamhet. Tycker faktiskt lite synd om mig själv, hehe! Vill du hitta på nåt så får du gärna höra av dig till en ensam Cathrine. :-)

Hmm, vad ska jag nu hitta på? Känner inte riktigt för att gå på stan själv, men vad ska jag annars göra? Har du några tips? 

Bjuder på lite bilder från trevliga festligheter, måste ju uppmuntra mig med nåt. ;-)


 


















Min frukost idag: Skink och ost omelett, mycket gott!

Hoppas du får en bra lördag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar