onsdag 25 maj 2011

Geting

I morse hittade jag en mycket gammal gul kofta som jag har på mig idag. Gul är nog inte riktigt min färg (kanske inte någons färg?), men strunt samma. :-) Känner mig som en geting i alla fall. Att blanda gult och svart gör mig påmind om en geting. ;-)

Mycket på jobbet är det och inte blir det bättre av en otroligt yr Cathrine, men jag gör mitt bästa. :-)

Steffo är på utbildning nu och har lämnat mig själv. Ikväll funderar jag på att äta fruktsallad, smoothie, måla naglarna och läsa tidningar. Låter rätt trevligt va? :-)

3 kommentarer:

  1. Tjusig! Den ser ut som att du kommer få användning av framöver :) 1,5v kvar nu tills vi ses!! Wiho!! :) justja emma e fick en kille igår:) lite facebook skvaller till dig ;) kramar!

    SvaraRadera
  2. Det låter som ytterst trevligt!

    SvaraRadera