måndag 2 maj 2011

Helgen

Vi har haft det jätte bra i Oslo. I fredags kväll när vi kom fram åt vi tacos, drack lite vin, dricka och öl, skön avslutning på veckan.
I lördags gick vi en sväng på stan. Jag hade hoppats på shopping, men tyvärr hittade jag ingenting. :-( Därefter gick vi till ett ställe dom låg vid vattnet och åt lunch. Ett jätte härligt ställe och eftersom det var ca 20 grader så var det underbart att sitta där. :-) Pizza blev det till lunch för mig, mums! :-)

Självklart var vi tvungna att gå förbi slottet och knäppa kort. :-)

Steffo blev glad av att ge pengar till en levande staty som började vifta med flaggan. :-)

Igår innan vi åkte hem åkte vi förbi Holmenkollen. Häftigt att se och shit vilken utsikt.

Idag är jag trött, vi kom hem sent igår, men efter jobbet blir det träning. Kors i taket! :-)

Hoppas du haft en bra start på veckan.

1 kommentar:

  1. Ja precis vad jag sa, men bara för att jag handlade fler saker samtidigt så kan de inte vara säkra på att jackan är där. Det störiga är att ja köpte 2st jackor och lämnade tillbaka den andra.. Har beställt mitt kontoutdrag för att se vad jag kan göra. Det gäller bara 300:- men 300:- är ju ändå pengar.. :-/

    SvaraRadera