måndag 9 maj 2011

Helgen

I fredags fick vi besök av Allan och Sofia, vi åt middag och surrade hela kvällen, mycket trevligt. På lördagen var jag, Allan och Sofia på stan en sväng. Stefan jobbade så han kunde tyvärr inte följa med.

På eftermiddagen cyklade jag till Marlene och Anders för att fira söta Mio som fyllde 1 år! Redan ett år sedan han föddes, det känns som igår. ;-) Var ett mycket trevligt kalas med mycket gott fika, Tack!

Den här pikétröjan och shortsen fick Mio av mig och Stefan.

Mio leker med sina presenter.

Igår blev det jobb några timmar och på eftermiddagen åkte jag och Steffo hem till Marlene och Anders där vi lagade middag.

Jag har haft en mycket trevlig helg, förutom att jag var tvungen att jobba. :-)

Hoppas din helg också har varit bra!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med barnkalas! Å fina kläder fick han!:-)

    När åker ni till Rhodos gumman? lämnar varma sverige;-)

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Nagellacket är H&M:s egna och har jättebra hållbarhet! :)Kram kram! p.s vi kommer till Falun till midsommar :)

    SvaraRadera