torsdag 26 maj 2011

Klagomur!!!

Någon som har en såg!?

Jag är så jäkla less på detta ben att jag starkt funderar på att amputera bort skiten! Den här smärtan gör mig knäpp. Stretchar jag känns det bra för stunden, men bara jag sitter i 30 sekunder och reser mig så är jag tillbaka. Måste stretcha ut benet för att överhuvudtaget kunna gå.

Ringde massören, men hon hade ingen tid förrän den 8 juni!! Nice!!

Jag kan ta rätt mycket smärta, är van vid att ha värk i benet varje dag och natt, men den här smärtan är inte ens lite rolig. :-)

Förlåt för detta tråkiga klagande inlägg, var bara tvungen att få ur mig lite. :-)

Hoppas du får en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Man får allt lov att klaga när man har ont:) Hoppas det blir bättre snart!!

    SvaraRadera
  2. jävlar vilka lökar du fått ? preggo ;) (rrrrriiiiiinnng) AVIS !!!!! saknar dig! / anne

    SvaraRadera
  3. Cathrine (jag)26 maj 2011 kl. 20:29

    Anne: haha, det är filten som gör att dom ser något stora ut. :-) Hur har ni det? När tänker ni flytta tillbaka? :-) Många Kramar!

    SvaraRadera