söndag 12 juni 2011

Uppsala-Falun

I helgen har jag och Steffo varit i Uppsala. Vi har träffat vänner och umgåtts med Stefans familj. En lugn och mycket trevlig helg.

Stefan jobbar natt i natt, så det är en kontrast att komma hem till en tom lägenhet.

Just nu sitter jag och kollar på nåt program på svt2 om för tidigt födda barn. Ett barn föddes i vecka 24, shit, då har ju precis halva tiden gått. Stackars små barn och deras föräldrar.

Nu ska jag skära upp gurka och morötter och göra dip. :-)

Hoppas din helg varit bra!

Kram!

1 kommentar:

  1. Men gumman du ska ju inte titta på sånt! Vänta några veckor till så du inte nojjar ihjäl dig!!
    Du skickar väl en bild till mig föresten?!:-)
    Tack själv för senast gumman!! Det känns alltid så synd att vi inte ses oftare! Men vi får se om vi lyckas få till nån fler dejt i sommar hoppas jag!!:)
    Kramar!

    SvaraRadera