onsdag 21 mars 2012

Sundsvall

Jag och Stella är i Sundsvall sedan i söndags. Vi ville inte riskera att någon av oss blev sjuka, så vi följde med min familj hit. Jag har fått influensavaccinet, men vi ville inte riskera nåt ändå.

Steffo var bättre igår och jag hoppas det fortsätter så. Imorgon åker vi hem igen och som jag och Stella längtar efter vår man och pappa.

Stella tycker om Polarn o. Pyret :-) Det är tur att hon har en rosa napp så att hon syns :-)


I måndags kväll blev jag bjuden till Anna på middag. Det var jag, Anna och Johanna och det var en jätte trevlig kväll med supergod mat och vin. Tack fina vän!

Idag vet jag inte vad jag och mamma ska hitta på. Känner mig lite trött idag. Har varit full fart sedan vi åkte till Idre, så det kanske inte är så konstigt. Har inte samma fysiska ork längre, det märks. Psykiskt är jag starkare än någonsin. Jag är så tacksam för livet. Det är inget jag tar för givet längre. Varje dag jag vaknar och mår så bra som jag kan är jag otroligt glad och tacksam för. Varför stannade man inte upp mer förut och njöt av livet? Man bara kör på tills något händer, då stannar man upp ett tag och sedan kör man på igen, tills det händer en själv något allvarligt, då stannar man upp för alltid och är tacksam för allt. Tacksam för att man får leva...

Glöm inte att leva, leva i nuet.

5 kommentarer:

  1. Oj vad söta ni är. Det är så roligt att se att den gnista i ögonen som du har finns kvar :) Och Stellas kinder skulle jag allt bra gärna vilja nypa i :) Hoppas Steffo blir frisk så han inte smittar er, Anders hade pratat med honom i veckan och då var han allt krasslig! Kram till er!!

    SvaraRadera
  2. Så fina!!! / Anne

    SvaraRadera
  3. Åh gumman! Synd att du åker i morgon, hade velat träffas :) Stella med så klart :) nästa gång får du förvarna! Åker jag till Falun hör jag självklart av mig.. Vilket inte är ofta då jag aldrig varit där.. / Lisa

    SvaraRadera