fredag 20 april 2012

Fredag

Underbart med fredag. Är det inte konstigt att det fortfarande är härligt med fredag, även fast man är ledig varje dag? Tror det är bra att på nåt sätt ha en vardag och en helg ändå. :-)

Idag har Stellis sovit och mamman i huset har hunnit med mycket. Räknade absolut inte med att hon skulle sova så länge som hon gjorde, för de senaste dagarna har hon sovit 30 min istället för 2 timmar som hon brukar. Idag slog hon till med att sova 3 timmar. Tror hon behövde det, för igår sov hon bara 2 timmar på hela dagen. Lillgumman!

Jag tror faktiskt jag ska lägga mig i soffan en stund och vila, känner mig lite trött efter behandlingen i onsdags.

Ikväll ska jag unna mig ett glas rött, har längtat efter det flera dagar nu, haha.
Hoppas du får en fantastisk dag!

Kram!

Bild: Lars Dafgård

4 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig kväll och helg. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det blir ett glas - eller två här med ikväll :) Puss på dig och ha en trevlig helg med syrran!

    SvaraRadera
  3. "Änt" - Självklart bjuder jag på ett glas vin. ;-)

    SvaraRadera
  4. Så himla fin bild på er <3

    SvaraRadera