fredag 6 april 2012

Ögonfransar

Igår målade jag mina ögonfransar för första gången på flera månader. Det finns några strån här och där, inte snygga, men dom finns ändå där. :-) Förstår inte riktigt varför både hår, ögonfransar och ögonbryn växer, jag får ju fortfarande behandling. Kanske är så att just dessa cellgifter inte påverkar hårväxten som dom tidigare..? Kanske ska fråga läkaren? Dags nu när det bara är en omgång kvar...

Ikväll ska jag och två kompisar laga middag här hemma och se på Let's dance. Ska bli mycket trevligt! Steffo får vara med han också. :-)

Dagens Stella.

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2 kommentarer:

  1. Åh Gullan så söt hon är, jag smälter!
    Men vet du jag har inte ens tänkt på det för på dina bilder har du så tydliga fina både ögon och bryn.

    Hoppas att ni får en trevlig kväll!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. DU - NI berör, varför tittar jag in här hos dig? JO Du/ni betyder något - känner vi varandra - NEJ! men NI - ert liv - ert öde berör!!!
    Önsakr er många Glada Goda påskhelger tillsammans!!!
    //Elisabeth

    SvaraRadera