söndag 27 maj 2012

50 års fest

Igår var jag, Stefan och Stella på 50 års fest/kalas i Uppsala. Det var Stefans moster som firades. Var väldigt trevligt! Det tyckte nog Stella också, för henne såg vi knappt nåt utav förrän hon skulle sova för natten. :-) Bra att hon får umgås med några andra än sina föräldrar. :-)

Så här såg morsan ut kvällen till ära. :-)

Stefans otroligt söta kusin Lova tog så fint hand om Stella. Synd bara att Stella inte riktigt ville vara med på bild.

Stella fick jätte fina kläder av Tranblommorna! TACK så jätte mycket!!!! Stella kommer bli så fin i dom!

Idag är man lite trött, även fast det blev så att jag körde. Kändes så bökigt att ta taxi, så när jag insåg att jag bara hade druckit ett glas vin fram till kl 20.00-21.00, så bestämde jag mig för att köra. Kändes som ett bra beslut igår och även idag. :-)

Idag fick jag en klänning och en otroligt fin blombukett av Stella! Stefan var också med på ett litet hörn. ;-) Tack så mycket!!!!! Älskar er mest av allt!! Är så tacksam för att ni finns!!

Hoppas din helg varit bra!!



1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder :) Det är så roligt att ha er här :) Och vad glad jag blev över att ni stannar en dag till!

    Kram M.

    SvaraRadera