söndag 24 juni 2012

Barnvagnsbränna

Jag har funderat ett tag på varför jag är brunare om händerna. Ser lite ut som att jag har tagit brun utan sol på bara händerna. Så kom jag på igår att det beror på att jag drar barnvagnen. Händerna är alltid uppåt mot solen, även fast jag har jacka eller långärmat. :-) Är jag ensam om att ha fått barnvagnsbränna? :-)

Barnvagnsbrännan. :-)


Nu har moster Camilla åkt hem igen och det känns tomt. Varför går helgerna så fort!? Eller alla dagar går fort. Veckorna bara springer fram. Snart är det vinter igen, haha, hoho, hihi!

Nu sitter vi bara i soffan och myser. Stellis sitter här bredvid mig och ska snart äta och sova.

Nu ska jag dricka lite kaffe och äta en glass. :-) Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Hmm, ja det är frågan det! Du är säkert inte ensam om fenomenet, men ensam om att kalla det så! :)
    Saknar er! <3
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Barnvagnsbrännan, ja den har jag med, är nog den ända brännan jag har:-) Bruna händer, bleka fingertoppar :-)
    Kramar!!

    SvaraRadera