lördag 14 juli 2012

Det går bra nu

Mina älsklingar!

Det går bra nu, riktigt bra. :-)
Natten efter att jag fått dränaget så vaknade jag med världens frossa. Tog tabletter och ringde på morgonen teamet som kommer hem till mig. Fick antibiotika i porten som jag har. Fick en infektion, men som tur var för att man agerade snabbt så verkar den inte fått fäste för jag mår mycket bättre. Ont där slangen sitter har jag, men det är väl inte så konstigt. :-)

Stellis har dessutom fått feber igen, sover inte på nätterna pga en hemsk hosta. Ingen i familjen är direkt utvilad om jag säger så. :-)

Nu ska jag försöka göra nåt här hemma. Får se vad Stellis säger om det. :-)

Hoppas du får en trevlig lördag kväll!!

3 kommentarer:

  1. Usch gumman! Jobbigt!
    Håller tummarna på att ni får bättre nätter och att du såklart blir piggare igen!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Vi blir kvar minst till nästa helg, Per kommer nästa vecka och beroende på vädret så får vi se vad vi hittar på.
    Hur mår ni nu? Hemma i Falun igen?

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Undrar hur du mår nu... Drenage från lungan låter inte alls trevligt! Ont måste det göra!! Säkert påverkar lilltjejens förkylning dig, du är väl extremt infektionskänslig. Hoppas allt är väl med dig kämpe nr 1.

    SvaraRadera