tisdag 10 juli 2012

Röntgen

Vi har fortsatt vår semester och är i Uppsala. Tyvärr har vädret varit dåligt, men det är nog inte bara här. :-)

Dagens mamma. :-)

Mina älsklingar!!!

På torsdag ska jag på en lungröntgen. Är väldigt hostig och slemmig, så nu ska man titta hur det ser ut och ev. sätta ett dränage, så att jag slipper hosta. Får se hur det blir. Ett dränage vill jag helst inte ha. Det gör väldigt ont att ha plus att det inte är speciellt trevligt att ha en påse hängandes från ryggen med en lång slang. Men, men, vi får se vad röntgen visar. Dom kommer göra det som är bäst för mig. Är otroligt less på att inte få sova på nätterna. Hostar väldigt mycket, så ibland tittar jag på klockan varje timme. Ingen skönhetssömn direkt! :-)

Nu ska jag umgås lite med Stefan och Erik.

God natt!!

1 kommentar:

  1. Snygga mamman!! :)

    Om det är någon tröst så har det regnat här sen i söndags :)

    Jobbigt med lungorna, håller mina tummar på torsdag så du slipper dränage!

    Vilken tatuering Stefan har! Vad står det?

    Hur var gatufesten föresten? Missade jag något?:)

    SvaraRadera