måndag 2 juli 2012

Stan

Idag har jag och Stella varit på stan med Hanna och William. Vi tog en kaffe och satt och pratade, så bra det gick med små barn. :-) En sväng på stan hann vi också med. Jag shoppade lite, men bara nödvändiga saker. :-)

Stellis verkar må bättre nu, ingen feber, men hostig och snuvig. Hon äter bättre och sover inte lika mycket. Det är ett gott tecken. :-)

Imorgon bitti går Steffo på några dagars semester. Ska bli såå skönt att få umgås mer med honom.

Idag när jag la Stellis så gnällde hon till lite, sen blev det tyst. Jag gick in i sovrummet för att titta om hon sov. Då möttes jag av det här. :-)

Nu ska jag titta lite på tv och sen lägga mig. Är väldigt trött.

Hoppas din dag varit bra!

6 kommentarer:

  1. Bara nödvändiga saker alltså, vad bra ;)
    Hur har hon lyckats vända sig så där? Busunge!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha ojdå nu börjas det, snart hittar hon kanten på sängen och drar sig upp. Då får ni passa;)

    Skönt! Hoppas att ni får några härliga dagar tillsammans å lite bra väder och värme på det!

    Vi mår bra! Grabbarna börjar ledsna på mitt sällskap men vi åker till svall på fredag så då blir de nog lite nöjdare igen:)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Vilken sköning hon är! :) Hon börjar väl bli stor nog att inse att det är tråkigt att sova nu. Kan ju missa något. :D

    SvaraRadera
  4. Ja! Vad roligt! Vi måste absolut ses!! Vad glad jag blir! Hur länge blir ni uppe?
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Vi blir uppe i flera veckor. jag och kidsen i 2 veckor först och sen kommer Per och då kanske vi stannar ytterligare 2 eller så drar vi utomlands.. får se.
    Kommer du upp något mer?
    Jag ses gärna i helgen om du känner att du hinner med det.
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Världens gulligaste unge <3

    SvaraRadera