onsdag 15 augusti 2012

Läkarbesök

Idag var jag och träffade läkaren. Fick svar på röntgenbilderna och jag måste väl ändå säga att det var positivt. Tumören i levern och i bäckenet var något mindre, medan tumören i lungan något större. Jag hade absolut inte förväntat mig att det skulle se bättre ut, så det var självklart skönt!

Jag hade dock lite dåligt blodvärde, så ska få lite blod på fredag. Jag fick frågan om jag hade känt mig trött. Insåg då att jag nog faktiskt har det. Har vilat på eftermiddagarna de senaste dagarna, så lite blod kommer göra gott! Idag har jag inte vilat nåt alls och jag känner mig helt slut. Skulle nog kunna gå och lägga mig för natten nu, haha!

Stella tackar för alla gratulationer! Stella-dagen blev en bra dag på många sätt.

Jag är så tacksam för alla fina människor som jag har runt mig! Tack för att just Du finns!!!!

8 kommentarer:

  1. Oj, vad skönt med det beskedet! <3 stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har varit orolig över ditt läkarbesökssvar på dina vägnar, nu känner jag ju inte dig, men jag följer din blogg för du är så tuff och modig, och jag umgicks med Stefans systrar när jag var yngre och Stefan var kompis med min syster:)
    Du verkar vara så himla stark och positiv, jag beundrar dig verkligen och du passar otroligt bra i din nya frisyr!! Lycka till vidare och fortsätt vara stark och njut av alla ögonblick med Stella:)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med lite bra besked!!
    Skönt att du får lite blod när det finns, jobbigt att gå omkring och vara extra trött i onödan!

    Jag måste säga det igen, du passar verkligen jätte bra i kort hår och mörkt som nu!! Med eller utan glasögon :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Mycket skönt med det beskedet. Och på Stellis dag också <3

    SvaraRadera
  5. Skönt med bra besked.Cathrine du är superfin i din nya frisyr. Du påminner om ngn tvkändis men kan inte komma på vem. Ngn annan som tycker som jag kanske kommer på det.
    Hälsa Stefan o Stella/Kram

    SvaraRadera
  6. Maggan: Carina Berg har jag sagt åt henne tidigare att hon är lik ;)

    SvaraRadera
  7. Anna: Du har så rätt.

    SvaraRadera
  8. Tack för att just DU finns❤ kram Anna-Lena

    SvaraRadera