lördag 15 september 2012

Lördag

Så var det lördag, solen skiner och man blir pigg och glad. :-)
Idag ska jag och Stella hem till Marlene, Anders, Mio och Ted. Ska bli väldigt trevligt. Stefan är på match. Nu börjar det. Träningar varje dag, förutom onsdagar och sedan matcher. Vi blir inte less på varandra om jag säger så. :-)

Mina ögonfransar har blivit så långa att dom nuddar under ögonbrynen så fort jag tittar upp. Jobbigt va? Haha!
Hoppas dom får växa många, många år till...

Nu vaknade Stella, så jag ska ta upp henne.

Ta hand om dig!

3 kommentarer:

  1. Men shit! De är sjukt långa! Vad har du gjort? Använt den nya mascara grejen eller är det bara "à naturell"? Fast du hade ju långa innan också eller hur? Jag kommer ihåg hur du kunde stå länge, länge och fixa så de blev jämna och fina:)

    SvaraRadera
  2. Matilda: Tack, vad gullig du är!

    SvaraRadera