torsdag 27 september 2012

Lunch och födelsedag

Idag ska jag, Stefan och Stella åka och äta lunch. Både trevligt och skönt att göra nåt. Har varit lite väl många hemmadagar för mig nu och det gör mig inte piggare.

Gårdagen tror jag blev lyckad. Svårt med första födelsedagen. Får göra det ännu bättre nästa år. Dagen gick i alla fall i färgen rosa. Stella älskar rosa, så självklart gjorde vi (läs jag) allt för att hon skulle bli nöjd, haha!! Behöver jag berätta att hennes far tyckte det var lite mycket rosa? :-) Ljusrosa ballonger, ljusrosa muffinsformar, ljusrosa tårta, ljusrosa paket och rosa serpentiner, ja, tror inte jag glömt nåt, haha!

Lillgumman satt och tittade och var jätte nöjd och lekte med sina kompisar. :-)

Världens underbaraste unge och lilla jag. :-)


Nä, nu måste jag göra mig klar så vi hinner äta lunch.

GRATTIS Frida på födelsedagen!!! Hoppas du får en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar