söndag 16 september 2012

Min familj

Min underbara familj!

Foto: Irsta Fotostudio

6 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder. :) Kjell kommer i veckan och ska fota min fina dotter och mig också. :)

    SvaraRadera
  2. T: Åh, vad roligt! Dom var verkligen jätte duktiga! Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en riktigt skön familje-mys dag idag på er 1 åriga bröllopsdag. Kommer ihåg dagen som om det var igår. Tusen kramar till er alla tre fr mamma och pappa, svärmor och svärfar, mormor och morfar .

    SvaraRadera
  4. Starkt reportage, klump i halsen. Jättevackra bilder av jättevacker familj!!

    SvaraRadera
  5. Grattis till er bröllopsdag!! Hoppas att ni är lediga ihop idag och gör något mysigt!! Kramar!!!❤

    SvaraRadera
  6. Det blev ett missförstånd att jag svarade Varsågod på min egen blogg till dig, såg inte vilken Cathrine det var så tänkte det var en som tacka för receptet, haha:) Blev ju knas att svara Varsågod, skulle heller varit en glad smiley :))) Ha en bra Söndag, har ni höst som vi har här?

    SvaraRadera