onsdag 26 september 2012

Stella

Jag vaknar bredvid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
vi är för alltid du och jag.

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
vi är för alltid du och jag.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
vi är för alltid du och jag.
För alltid du och jag.

Jag vaknar bredvid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.


Stella - mamma älskar dig mest av allt! Tack för allt du ger mig!

3 kommentarer:

  1. Så fint Cathrine! Stor kram till dig och ge lilla fina söta Stella en grattiskram på 1-årsdagen från farmor. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS Stella på din första födelsedag, hoppas den blir underbar! Tänk om du bara visste hur stolt du gör din mamma! Kram till er alla

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint skrivet hjärtat. Längtar så tills på fredag då vi äntligen får träffa er alla. Krama Stella från mormor och morfar idag på hennes födelsedag. Grattis Stella. Kramar

    SvaraRadera