onsdag 3 oktober 2012

Blod och sticka

Jag sitter och får blod. Skönt! Hade verkligen toklågt blodvärde, det lägsta jag någonsin haft. Nu kommer jag förmodligen att springa fram, eller inte, haha!
Jag sitter och stickar samtidigt, Stella sover och Stefan pluggar. Vi har det ganska lugnt med andra ord. :-)

Igår när dom tog blodprov på mig hände något otroligt otäckt. Man råkade komma åt en nerv, så det gick som en brännande smärta ner i hela handen. Tänk dig att du får en kärringstöt, fast betydligt ondare. Jag är fortfarande bedövad i tummen och lite i handleden. Detta kommer att gå över, men lite otäckt ändå. :-)

Nu kallar stickorna! :-)

1 kommentar:

  1. Usch vad läskigt! Hoppas att det försvinner snart..! Å att blodet gör sitt!

    Ser ju lovande ut med stickningen, kanske en hobby man borde ge sig på igen!:-)

    Vad pluggar Stefan nu? Jag hade för mig att han var färdig.

    Hoppas att ni har en mysig dag!
    Kramar!

    SvaraRadera