tisdag 2 oktober 2012

Blod

Igår tog dom blodprover på mig, bl.a. för att kolla mitt blodvärde. Hade rätt lågt förra gången och nu antar jag att det är lägre. Imorgon ska jag i alla fall få blod, vilket jag känner att jag behöver. Mår halvdåligt varje dag, så jag tänker inte på att jag mår lite sämre, men nu när jag tänker efter så känner jag mig mer: matt, trött, frusen, ont i huvudet, andfådd. Helt enkelt allmänt klen. Det är tur man inte känner efter så noga. :-)

Idag tänkte jag ta mig in till stan och köpa skor till Stella. Hittade ett par snygga igår, men måste kolla vilken storlek hon har och om de är bra. Ser du en snigel med lockigt hår som spretar åt alla håll och som går med en barnvagn, då är det mycket troligt jag! :-)

Hoppas din dag blir bra!

1 kommentar:

  1. Snigel! Du ser ju inte ut som en snigel heller!

    /Änten aka. Myran :)

    SvaraRadera