måndag 1 oktober 2012

Måndag!

Måndag och en ny vecka är framför oss.
I vår familj är det inte mycket mer planerat än att Stefan åker på cup på torsdag och är borta tills söndag. Mamma och pappa kommer hit och umgås med mig och Stella. Mycket trevligt!
Tänkte nog försöka rensa lite kläder inför flytten. Är mycket kläder jag inte kan ha längre. Kanske inte pga storlek, utan mer pga att kroppen har sina skavanker som jag måste gömma. Känns som att det räcker att jag har cancer, varför måste det också synas fysiskt!!?

Mitt allt!

En trött mamma. Stellis ville upp innan klockan sex idag. Skitunge!! :-)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och titta på Nyhetsmorgon.

Njut av livet!

1 kommentar:

  1. världens finaste Katten och världens finaste Stellis. Önskar att vi bodde er närmare så vi kunde mysa tillsammans om dagarna. Ni finns i våra hjärtan!

    SvaraRadera