måndag 8 oktober 2012

Vilken skillnad!!

Vilken skillnad det är på min ork sedan jag fick blod. Det är som natt och dag! Jag blir inte ens andfådd och helt slut av att bära Stella till skötbordet. Såå skönt!!

Idag är jag glad, för idag har min underbara unge ätit mat som jag har lagat med hjälp av mormor. (mormor kokade maten och jag blandade) Känns jätte roligt att hon tyckte om det, för det har hon inte gjort tidigare. Nu är det jag som ska börja laga all mat till Stella. Nyttig och bra mat.

I helgen köpte jag ett jätte fint garn, ett rosa. :-) Ska sticka en till halsduk till Stella tänkte jag. Först ska jag göra klart den jag håller på med, så det är bäst jag fortsätter, så jag får börja med den rosa halsduken. :-)

Idag köpte jag ett par örhängen. Ett par små stenar. Köpte även ett par i helgen, men de är lite större. Perfekt med olika storlekar. :-)

Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Låter fint med rosa halsduk :) Skönt att du är piggare också. Nu passar det ju jättebra med örhängen :)
    /Millan

    SvaraRadera
  2. Snygg du är!!

    Halvkryper? Är det lika med en fot i golvet och ett knä?
    Så tog Eliot sig runt tills han var runt ett, sen plötsligt en dag hade han visst bestämt sig och började gå ett litet steg i taget som blev ett till som blev två till och sen gjorde han inget annat:-)
    Lucas var tidig, 10 månader var han när han gick med gå vagnen och sen släppte han den ganska snart.
    Nackdelen när de börjar stappla runt är ju denna passning som börjar, då man vadderar alla kanter som finns hemma. :-)

    Trevligt att hon gillade maten, vad blev det för gott?
    Lucas levde länge på burkmat,han var nog över 2 innan han gillade "riktig" mat. Elliot har inte fått samma valmöjlighet utan han har mest fått hållt till godo med det som serverats. :-) Men så är han matglad också och gillar det mesta.

    Kramar!!

    SvaraRadera