måndag 12 november 2012

Inte långt kvar nu...

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar! Om jag längtar? Rätt så mycket! :-) Har jätte svårt att motivera mig till att städa här hemma nu. Min hjärna är i full gång med inredning och fundering i den nya lägenheten. Ska bli så skönt med ett nytt hem. Åh, vad jag längtar!!!! Vill att det ska vara klart NU!!!! :-)

Igår åkte mamma/mormor hem igen. Som vanligt blir det tomt. Tack älskade mamma för att du kom och hälsade på!!! Snart ses vi igen och då flyttar vi, jippi! :-)

Igår beställde vi ett nytt vardagsrumsbord också. Äntligen! :-)

Nu ska jag göra mig klar för en ny spännande dag, eller nåt. :-)

Stellis äter ost, hon gillar verkligen ost, precis som sin mor och far. :-)

1 kommentar:

  1. Spännande att se lägenheten i verkligheten! Kommer blir hur bra som helst det där, nytt och fräscht och stort!

    /Millan

    SvaraRadera