måndag 26 november 2012

Packa

Vi packar lite här hemma. Det är tur att vi har en världens bästa hjälp! :-)

På torsdag flyttar vi. Vill bara att det ska vara klart nuu!!

Idag har jag varit trött och lite matt. Har fått några lådor packade, men inte så många som jag önskat, men det är inte så lätt när inte orken finns. Får känna hur jag mår imorgon, känns det lika frågar jag nog om jag kanske kan få blod igen. Kollade blodvärdet i onsdags och då hade det knappt sjunkit på två veckor, så känns konstigt om det skulle ha gjort det nu. Har kanske bara en dålig dag.
Stella har kommit i en vill inte sova period. Hon har alltid somnat själv i hennes säng, dag som kväll. Nu grinar hon bara när vi går ut ur rummet. Låter rädd...? Vaknar gör hon på nätterna också och kan inte somna om själv, utan måste lyfta över henne till våran säng... Hoppas på att det bara är en period. Behöver få sova känner jag!

Ta hand om dig!

1 kommentar:

  1. Kommer ju ner på onsdag kväll så då tar jag Stella så kan du förhoppningsvis sova lite bättre på natten och kanske en stund extra på morgonen även om flyttlasset går mitt på dagen :-)
    Skall bli så kul att träffas igen, längtar.
    Kram mamma

    SvaraRadera