måndag 21 januari 2013

Saknar...

Jag saknar den gamla Cathrine. Den tjejen som fan såg rätt bra ut ändå. Hon som var fysiskt aktiv och alltid kämpade med dåligt samvete om hon inte tränat. Det långa håret som aldrig kunde vara lättarbetat, min rumpa, mitt ansikte... Ja, det är inte mycket som är kvar av den fd Cathrine.

Däremot gläds jag mer åt andra saker idag och jag har världens underbaraste dotter! Då gör det inget att jag är lite fulare och knöligare idag!

Lilla magen som jag tyckte var såå stor. :-)

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hart läst din blogg ett tag nu. Hittade hit via någon annan länk som jag inte minns var den låg.

    Första gången jag kom hit läste jag allt från början. Oj, vilken resa du gjort. Jag blir väldigt berörd av dig och av dina texter och av den kamp du genomgått och genomgår fortfarande.
    Så hårt du har drabbats. Det är inte rättvist.

    Du är så ung. Och Cathrine. Du är så himla vacker. Både i ditt sinne och på utsidan. Få klär så bra i kort hår som du har på några av bilderna i din blogg.

    Jag har fått för mig att du bloggat på Passagen tidigare. Kan det stämma? Isåfall läste jag din blogg där ibland. Om det inte var du är du väldigt lik den bloggaren. Själv bloggar jag inte alls men har gjort förut på olika ställen.

    Jag kan bara önska dig allt det bästa och hoppas med hela mitt hjärta att du ska få bli helt frisk igen. Hoppet dör aldrig och mirakel sker.

    Översänder en kram till dig och din familj. Jag kommer fortsätta läsa här så klart om det är okey med dig förstås.

    Många hälsningar från din namne, Catharina.

    SvaraRadera
  2. Du är vacker!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hjärtat du är världens finaste och J underbaraste dotter, älskar dig så otroligt mycket. Som jag sagt många gånger vi skall kämpa kämpa och åter kämpa. Vi skall besegra den jävla cancern. Många många kramar /
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Kan ju inte annat än hålla med mamma. Du är världens finaste och du passar jäkligt bra i kort hår. Du är världens finaste min älskade syster yster! <3

    Många kramar Millan

    SvaraRadera
  5. Cathrine du är så otroligt fin i kort hår det passar dig perfekt./Kram

    SvaraRadera
  6. Älskade vän! Att du ska behöva känna så, och det spelar säkert ingen roll hur många gånger vi säger att du är fruktansvärt fin, snygg, sexig och vacker ändå utan ditt tidigare svall på huvudet och din muskulösa rumpa;)men som tidigare talare, vem fasen ser så läcker ut i kort hår då!? Ville bara säga det! Kram på dig! Fuck cancer!

    SvaraRadera
  7. Jag lovar du är skitsnygg nu med! Och det är inte för att vara snäll som jag skriver så...Mvh Carro

    SvaraRadera