tisdag 29 januari 2013

Snö

Idag har jag och Stella inte gjort så mycket. Pappa/morfar kom hem på lunchen och gjorde oss sällskap och sen var vi ute på en liten promenad och sen lekte vi lite ute. Roligt att se Stella leka i snön. :-)

Idag har mamma/mormor och pappa/morfar jobbat, men imorgon ska mamma/mormor jobba hemifrån, så då får vi ha henne hemma i alla fall.

Kom ihåg att du är värdefull!

Världens finaste och underbaraste unge som gör mig såå glad, varje dag! Humör har hon fått också. Attans, jag som hade hoppats att hon kunde vara lik mig där. ;-)

Saknar och älskar dig Stefan!!

Nu tänkte jag fika lite! Te och macka blir det, mums! :-)

3 kommentarer:

  1. För ett tag sen skrev du att du var på jakt efter en tvättmedelsburk.. Var in på City Gross idag i Sundsvall och såg då att där finns flera olika varianter! Hinkar med lock och såna plåtburkar som ser ut som en tvättmaskin bl.a. Kanske kan vara värt att kika på nu när du är i stan?! Finns på en hylla rätt nära självscanningskassorna.

    SvaraRadera
  2. Finns även den från bruka design med texten tvättmedeltsom du sökte, finns på affären i Stockholm på Östermalmstorg, såg den idag!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen!!
    /Cathrine

    SvaraRadera