måndag 18 februari 2013

Cellgifter...

Då är det dags igen... Dags för cellgifter! Imorgon får jag min första kur på länge. Känns på ett sätt skönt att jag kan hoppas på nåt. Det bästa är ändå att jag inte tappar håret av dessa och att dom inte har så mycket biverkningar! Snälla cellgifter, minska mina tumörer nu!!! Jag vill ju så mycket! Vill ju se min lilla tjej växa upp. Kan inte lämna den här platsen än... Vill inte, vill inte, vill inte!!!!!

Nu måste jag försöka att sova! Har haft en underbar dag med våra familjer!

Måndag, nya möjligheter! Skit i att du är trött! Man ska vara glad över att man får uppleva en måndag till...

5 kommentarer:

  1. Skickar ett gäng med styrkekramar! / Kari

    SvaraRadera
  2. Hej Cathrine!
    Jag vet inte om du minns mig, din gamla SO-lärare Petra på Hagaskolan? Jag minns hela er härliga klass och dig och din positiva energi. Jag läste om dig och den tragedi du nu går igenom i ST och fick där tips om din blogg. Jag blev märkbart tagen och rörd av vad som drabbat dig och din familj. Ville bara med dessa korta rader skänka tröst och hopp mitt i allt det svarta. Styrkekramar från din gamla "Fröken".
    Petra Gilliusson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Petra! Förlåt för sent svar, trodde jag hade svarat dig! Självklart kommer jag ihåg dig, du var ju min favvolärare! :-) På dina lektioner satt man som klistrad i stolen och lyssnade. :-) Tack för din kommentar! Hoppas du fortfarande är lärare och gör lektioner så bra som du gjorde för oss! Kram till dig!!! /Cathrine

      Radera
  3. Hej Cathrine. Jag skulle offra mycket för att du skulle få vara frisk....Hur ser dina röntgenbilder ut? Förändrats mycket? Tänker på dig....Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack för dina gulliga ord Cathrine! Jo, jag är kvar på Haga. Kom gärna förbi och hälsa på när och om du känner att du orkar framöver. Det skulle vara kul.

    / Petra

    SvaraRadera