lördag 9 februari 2013

Energi & kraft!

Idag har jag och Stella varit och tittat på när vår man och pappa spelade bandy. Äntligen en vinst!! :-)

Efter det åkte hela familjen hem till Marlene, Anders, Mio och Ted, där vi åt, lekte och hade väldigt trevligt! Sånt här ger mig energi och kraft! Att umgås med fina vänner!

Imorgon ska Stella leka med Mio och Ted igen. :-) Det gör mig väldigt glad att se hur roligt hon tycker att det är! Har dåligt samvete för att Stella så sällan får leka med andra barn...

Stellis tycker om att titta på Babblarna! :-)


Nu ska jag försöka att sova!

Ta hand om dig!

4 kommentarer:

  1. Ha inte dåligt samvete över att hon inte leker med andra barn så ofta. Det spelar ingen roll när de är så små. Jag och Lucas träffade aldrig andra barn och mammor innan han började på dagis så det där tankarna känner jag igen.
    Hon kommer att bli mycket trygg av att ha varit med er så mycket och nära hela tiden och det är vad jag tror är viktigast de första åren, leka med andra barn kommer hon hinna med ändå.
    Kramar❤/Fia

    SvaraRadera
  2. Hej Snygging!
    Jag tänker på dig ofta och verkligen avskyr det du behöver vara med om.
    Er dotter är så söt, lycka!:-)
    Stor och varm kram från mig till dig,
    Anna Lantz

    SvaraRadera
  3. Hej Cathrine med familj
    Jag gör ett tredje försök att få in en kommentar. Allt bara försvinner när jag drar iväg det :-(
    Är ingen hacker direkt som du säkert vet =)) Så skulle det dyka upp fler kommentarer från mig här så vet du varför, hahahah

    Tror nog att det var eran närvaro på bandyn som gjorde vinsten för Stefan o grabbarna =))
    Jag har ej vetat om att du har en blogg förrän mormor berättade det i förra veckan.
    Kan säga att jag fällde en och annan tår när jag läste igenom alla dina inlägg och andras kommentarer. Man blir ju så frustrerad och förbannad över den maktlöshet man känner och att inte kunna göra något åt situationen.

    Jag håller med ovanstående ang att Stella inte träffar så många barn just nu. Det viktiga är relationen mellan barn/mor och barn/far den första tiden tror jag. Stella kommer ju att träffa andra barn så småningom på dagis, fritis och skola och få nog av det, hahahah

    Hoppas du förstår att Tilda och jag tänker på er varje dag. Man kan undra hur världen är skapt och hur rättvisan fördelar sig.
    Vi ser fram mot att träffa er till sommaren igen då vi säkert åker uppöver som vi brukar.
    Hoppas ni förstår att det bara är att höra av er om det är något vi kan bidra med och om ni behöver någon hjälp.

    Många kramar till er alla och speciellt dig Cathrine =))

    Höll på att glömma, vilka fina foton på dig och familjen ;-)

    Från Tilda och morbror Håkan

    SvaraRadera
  4. Hej Cathrine!
    Hur är det med dig.
    Hoppas att allt är bra.
    Kram/Jasmin

    SvaraRadera