fredag 1 februari 2013

Orkeslös!

I onsdags var jag min fina vän Anna och min fina syster på o'learys och åt. Var verkligen supertrevligt! Tack fina ni!

Igår var en tidning här och gjorde ett reportage om oss och vår situation. Var två trevliga tjejer!!

Idag har mamma/mormor jobbat hemifrån och det var tur, för jag har haft bättre dagar. Hatar dessa dagar, då jag helst bara sitter och inte orkar mycket alls. Jag blir så jävla arg, arg på att jag inte orkar och arg på hela situationen! Jag vill inte vara sjuk!!!! Jag vill inte!!!!! Snälla, kom med ett botemedel nu!

Jag och Stellis åker snowracer. :-)


Snart ska vi äta god mat och njuta lite av den här dagen! :-)

2 kommentarer:

  1. Du är en riktig kämpe Cathrine!
    Det har jag fattat från första början
    och jag är säker att du fixar det här på nåt sätt.
    Tänk positivt och kämpa!
    Jasmin

    SvaraRadera
  2. Alla toppar har dalar, Du gör det bra Cathrine! // Anna Olsson

    SvaraRadera