söndag 24 februari 2013

Sjukstuga!

Här hemma har vi fortfarande sjukstuga. Stella är piggare, men hon har fortfarande lite feber, äter dåligt och har en enorm hosta. Stackars älskade unge. Önskar såå att hon kunde äta och dricka mer. Hon blir ju så liten. Vi som precis hade fått upp vikten efter förra öroninflammationen. Går ju inte att göra mer än att erbjuda henne, men det är frustrerande och gör ont i hjärtat!

Min andra frukost idag! :-)

Imorgon är det 7 dagar sedan jag fick cellgifter och det är mellan 7-10 dagar efter som man får som lägst immunförsvar. Känner mig lite förkyld, men jag hoppas jag klarar mig!

Nu ska jag dricka kaffet och äta min macka och sen blunda lite.

Sköt om dig!

1 kommentar:

  1. Älskade Cathrine, måtte forskarna komma på ett botemedel mot denna hemska sjukdom nu, så du får leva som alla andra. Du som är en glädjespridare av stora mått. Vi tänker på dig och din fina familj ofta,ofta.. Bamsekramar från Anna-Märta

    SvaraRadera