tisdag 5 mars 2013

Romme

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev. Tiden flyger fram och ibland är det mycket annat som tar min kraft och energi.

Min mamma har varit här några dagar, vilket har varit jätte trevligt. Roligt med sällskap när Stefan jobbar. Dessutom har jag varit lite trött pga förkylningen och pga att Stellis inte varit pigg.

Stella mår mycket bättre! Nu är hon en glad tjej igen som utforskar allt! Hon är en försiktig tjej, men med en enorm vilja! Underbart att se! Känns som det har hänt så mycket med hennes utveckling bara dom senaste dagarna. Hon känns så mycket större. Inte kroppsligt, utan psykiskt. :-) Jag njuter av varje sekund, nästan i alla fall, hehe!

Jag och Stella i Romme i söndags.

Stellis och pappa åker pulka.


Vi hade en underbar dag i Romme med vänner! Fick till och med några fräknar. :-)

Ta hand om dig!

Nu ska jag göra mig klar för en liten runda på stan med Stella, Anna-Lena och Svea. Mycket trevligt!

2 kommentarer:

  1. Fina vinterbilder :)
    Shoppa lugnt!

    /Millan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Cathrine! Så himla roligt med en fräkna! Jag har många, vill Du ha några?? I dag har vi också härligt vårväder. Det har vi inte varje dag! Tilda har ledigt från skola och fritis och är här hos mig. Vi har läst läxor och nu är Tilda ute och gungar med en kompis i två timmar. Jättefina bilder på Dig Cathrine och Stella och även bilden på Stella och Stefan är mysigt att titta på. Jag känner inte igen Stefan riktigt så där rakt av. För många år sedan var jag där i Romme och åkte skidor.
      Hälsningar och kramar mormor/Inga

      Radera