torsdag 23 juni 2011

Härligt väder!

Här spöregnar det ute, men vad gör det när man ändå ska sitta inne och jobba? :-) Hoppas det blir bättre väder imorgon, men det ser väl inte så lovande ut.

Imorse när jag skulle gå till bussen, så blev jag två minuter senare än vad jag ska. Efter att jag försökt att öka takten så insåg jag att om jag överhuvudtaget skulle komma fram till busshållplatsen så var det bara att sänka farten och ta nästa buss. :-) Mitt tempo och min kondition är inte vad den en gång var. :-)

Jag och magen igår kväll.

Nu ska jag jobba vidare.

1 kommentar:

  1. Fina magen! Ja den växer verkligen! Men det är klart snart är ju bebisen klar i mgen och ska bara växa :) härligt! :) du passar som gravid så det är ju tur :) vad ska ni roa er med i helgen då? Vi ska bara fixa och mysa! Men du när sa du att du åker ner igen från svall?kramar!! Trevlig helg på er!

    SvaraRadera