söndag 26 juni 2011

Midsommar

Helgen har varit jätte bra!!

I fredags på dagen och eftermiddagen var vi 10 st som åkte båt, grillade och festade, senare på kvällen var det middag och fest hemma hos AP. En mycket trevlig dag och kväll.

Igår var Stefan och Olle med på en volleyboll turnering på eftermiddagen. Efter den åt jag, Tessan, Olle och Stefan middag. Senare åkte vi till Henniger på fest. Rätt trevligt, men de som drack annat än alkoholfritt vin hade nog roligare än mig. :-) Gick och la oss 03.30, så idag känner även jag mig lite sliten. :-)

Var såå roligt att träffa alla som kom upp hit och hälsade på. Hoppas vi ses snart igen!

Fina, fina Anna & Sofia

Fina Anna & Tessan


Hoppas din helg också har varit bra!

1 kommentar:

  1. Å fina vackra du! :) Det var kul att ses igen! Nästa gång tycker jag det är dags för en tripp till VBG :) Pussokram

    SvaraRadera