tisdag 28 februari 2012

BVC

Idag har vi varit på BVC, vägt, mätt och pratat om smakportioner. Vår lilla Stella är inte så liten längre. Nu är hon 60,5 cm lång och väger 5925 gram. Det är skillnad det från när hon föddes. :-)

Nu sitter jag och Stella i soffan och myser. Stella är dock inte lika nöjd med att sitta stilla som jag är. :-)

Jag är så tacksam för det jag har. Stefan, Stella, min familj, Stefans familj, vänner, ja, ni är så många som gör mig så glad!
Jag kämpar, tänker kämpa in i det sista och aldrig ge upp!!

5 kommentarer:

  1. vad fin hon är er älskade Stellis, hårband tom : ).

    Hoppas vi ses snart, vi längtar efter er!

    Varma kramar

    SvaraRadera
  2. Åh hon växer ju så det knakar mormors lilla hjärta . Kramar

    SvaraRadera
  3. Hihi sötis! Ja det är tur att en annan inte lägger på sig i samma takt;-)
    Har ni börjat med smakisar nu då? Elliot äter fortfarande 5 månaders fruktpuré burkar..mmm.. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fina söta lilla "stora" Stella :)

    SvaraRadera
  5. Ah, mina godaste är palsternacka och sötpotatis. Inte blandade kanske men goda som de är:-) Å att göra och frysa in i tärningar så man slipper fixa varje gång det ska smakas:-)
    Men sitter hon själv i stol nu eller får ni palla upp henne?
    Kram!

    SvaraRadera