onsdag 29 februari 2012

Stan

Idag tänker jag gå på stan med Stellis. Stefan jobbar idag, imorgon och på fredag. Känner ett rätt stort sug efter att shoppa, men vet liksom inte vad. Brukar kunna sluta med att det blir något till Stellis, hon tjatar ju så. :-) Har förresten sett ett par jeans på MQ som är höga i midjan som jag funderar på att prova. Skulle behöva nåt som trycker in min kagge lite, eller ganska mycket. Min kropp är inte riktigt vad den en gång var, men vad fan gör det egentligen!? Det värsta är inte kroppen, utan det värsta är håret, ögonbrynen, ögonfransarna och ansiktet som blivit svullet av kortisonet. Jag saknar mitt utseende!

Nu ska jag mata min underbara dotter. :-)


Kram!

4 kommentarer:

  1. Då tycker jag att du köper dig dom där jeansen - och något annat fint :) Det är du vääärd! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin bild förresten :)

    SvaraRadera
  3. Så fina kort från er bröllopsdag! Jag är så ledsen över att vi missade den fina dagen!
    Gå på MQ och shoppa gumman! Synd det är så långt annars hade vi kunnat shoppat tillsammans!
    Om det är till någon tröst så tycker jag att du ser väldigt pigg ut i ansiktet på de kort jag sett, du ser pigg och välmående ut på dina linjer! Så du är lika vacker som förut! :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är en sådan vacker människa min älskade Katten. Ni är så fina tillsammans, du och Stefan. Hoppas du hittade någon snyggt på stan, skönt att känna shoppingsug. Jag känner mig bara tjock just nu, iaf runt magen som växer som det knakar så för mig får shoppingen vänta ; ).

    Varma kramar

    SvaraRadera