söndag 26 februari 2012

Stella 5 månader

Idag blir vår underbara lilla Stella 5 månader. Tiden har verkligen gått fort, vart har den tagit vägen?

Igår var det sista matchen, det innebar också att vi skulle dela ut checken för insamlingen till forskning för Sarkom. För mig känns det viktigt att pengarna går just till forskning för den sorts cancer jag har. Tack alla underbara som har skänkt pengar till våran fond. Vi/ni lyckades samla ihop över 100 000 kr. TACK!

Efter matchen var våra familjer ut och åt middag. Erik (Stefans kompis) och hans föräldrar följde också med. Var verkligen en jätte trevlig middag!

Senare på kvällen blev det utgång för mig, Stefan, Camilla och Erik. Var så roligt att gå ut, har inte varit det på över 1 år. Jag behövde det, få känna mig "frisk" för en stund och bara njuta av ett glas vin och att träffa alla fina människor.

Min underbara man, jag och vår fina, älskade Stella.

Idag har vi haft en lugn dag. Sovmorgon fick vi också. Stella sov på hotell med mormor och morfar.

Har tidigare framkallat bilder som jag ska sätta in i fotoalbum. Har även beställt förstoringar som vi idag satt upp på väggen. Tyckte det blev fint, lite mer hemtrevligt.

Stefan, Erik och Stella är och handlar middag nu. Tacos blir det, mums. :-) Blir en ätarnjutar kväll ikväll. Imorgon är det bra mat och motion igen. :-)

Mamma, pappa och Camilla, tack för allt! En helg går på tok för fort, men vi ses snart igen! Älskar er!

Nu ska jag snart steka lite köttfärs. Hoppas din helg varit bra!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Jag har saknat dina inlägg gumman!
    Vad roligt att ni var ut! Å mysigt för dina föräldrar att få gosa bebis även på natten. Alla småbarnsföräldrar behöver en barnfri natt/ morgon nån gång ibland. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh grattis på 5månaders dagen Stella ;) Det kan du hälsa henne. Va mysigt med middag och en ute kväll. Kul att läsa ett inlägg från dig :) Ta hand om dig vännen så ses vi. Kram :)

    SvaraRadera
  3. Hej Catherine,
    Hittade hit via Sophies bllogg, ettrosahelvete.
    Vilken fantastiskt söt dotter du har! Jag blir så otroligt ledsen och berörd när jag läser om alla hemska sjukdomar och hur många fina unga människor som drabbas. Jag önskar dig all lycka och skickar varma tankar till dig och din familj. Kram från Erika

    SvaraRadera
  4. Ja, det går alldeles för fort, men vi syns ju alldeles strax, typ :) Älskar dig med! Puss & kram

    SvaraRadera
  5. Så fina ni är!! Saknar er :) Kul med en liten utgång! Längtar att få träffa lilla Stella - och er såklart :)

    SvaraRadera