söndag 25 mars 2012

25/3-2012

Idag har det varit en jätte fin dag, strålande sol så man får vårkänslor. Jag blir också 27 år idag. Det är med blandade känslor jag firar denna dag. Får jag uppleva fler födelsedagar? Mitt svar på denna fråga är att jag självklart får det, men jag är också otroligt rädd för att inte få det. Jag vill så mycket, jag är inte klar här på jorden på mycket länge. Jag ska må bra länge till och njuta av varje dag som jag får vara pigg och må bra.

Nu ska jag, Stefan och Stella ta en kvällspromenad. Skönt!

5 kommentarer:

  1. Många många kramar till dig gumman - och grattis igen! <3

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!
    Tänk inte tanken på att ge upp eller att det är nog kört för mig.. - det finns många som får leva i många, många år med sin cancer. Livet är inte rättvist! Det vet jag av egen erfarenhet.
    Du har precis börjat ditt familjeliv och draabbas av detta!
    Finner inga vettiga ord!
    Jag hittade din blogg via en annan blogg och en annan o.s.v. Jag känner inte dig och du känner inte mig men jag vill skicka dig all hopp och styrka som finns!! Du ska firas på denna dag nästa år och nästa och nästa....!!
    Jag önskar dig och din lilla familj allt gott!
    //Elisabeth Uppsala

    SvaraRadera
  3. Mitt svar på den frågan är också, självklart får du det, och man ska alltid lyssna på vad storasyster säger <3

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp hurra, på din födelsedag <3 / anne

    SvaraRadera
  5. grattis i efterskott.<3 / <connie

    SvaraRadera