fredag 23 mars 2012

Intervju

Igår blev jag och Stefan intervjuade av en tidning. Det var länge sen vi pratade och gick igenom denna resa från början. Denna fruktansvärda resa. Hur vi har klarat allt detta är för mig idag ofattbart. När man är mitt i det har man inget val, då måste man klara av det, det var i alla fall vårt val. När jag nu hörde oss berätta hur allt var förstår jag inte hur vi orkade ta oss igenom det... Än är denna fruktansvärda resa inte över, men jag hoppas det dröjer länge till. Det måste det göra!

Vi tre för alltid

2 kommentarer:

  1. hej!
    Hittade din blogg idag,har läst den nu. Ni verkar vara en underbar och härlig familj. Kommer följa er i denna svåra kamp. HA en bra dag på er och hoppas Stefan snart blir bättre.Kram från Connie

    SvaraRadera
  2. Underbara vänner, ni betyder så mycket! Ni är utöver det vanliga! ❤ stor kram Anna-Lena

    SvaraRadera