tisdag 27 mars 2012

Presenter

Tack för alla gratulationer!! Jag blev/blir så glad!

Idag fick jag två paket på posten. :-)

Parfymen fick jag av Stefans familj. :-) och det fina smycket (Carolina Gynning) från Camilla. Tyckte det var fint att man kan öppna huvudet och antingen säga ett ord/budskap eller lägga i en lapp. På så sätt kan man bära med sig ett viktigt budskap. Det ska jag göra!

I present fick jag också ett par träningsskor och en tröja från ChillNorway.

Tack för alla fina presenter!!!!

En liten bild på den sötaste ungen. Klänningen fick Stella av fina Fia 5 månaders present.

Hoppas du haft en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Grattis! lite i efterskott. Vilka fina presenter du och Stella fått. Stella är jätte fin i sin klänning.... en riktig modell. Cathrine du är så fin på alla kort du lägger ut i din blogg./Kram

    SvaraRadera
  2. Åh gullan vad bra klänningen passade! :)
    Älskar smycket så himla fint! !!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint halsband och snygg klänning :) Kram

    SvaraRadera
  4. TACK! Tack för din fina kommentar. Jag är så glad att jag har er <3 Jag hoppas att vi ses snart!

    Kramar!!

    SvaraRadera