lördag 3 mars 2012

Shopping

Det blev lite shopping för mig i torsdags. :-) Ett par byxor, en tröja och en klänning, så nu har jag lite nytt i alla fall. :-)
Har även köpt ett nytt iPhoneskal. Skickade efter det från USA i onsdags kväll och igår fick jag det. Snacka om snabb leverans. :-)

Snyggt va? (är ett Marc Jacobs skal :-)) Det är lite mer guldigt i verkligheten.

Steffo är i Romme och åker skidor nu på förmiddagen. Stella ligger och sover och jag bara hänger i soffan. Har haft besök av ett team som vårdar i hemmet. Har väldigt ont i ryggen, vid ett sår jag har där. Det såg inte infekterat ut, men läkaren ska komma och titta på det på måndag. Jag tar lite Alvedon och försöker att undvika att nudda ryggen. Var inte länge sedan jag hade en infektion där, så jag är lite nojig, men så gör det jävligt ont också. Nu ska jag sluta klaga, inget blir ju bättre av det.

Ikväll kommer Stefans kompis Erik hit och hälsar på. Blir en lugn kväll, kanske man kan få se på Melodifestivalen och dricka ett glas rött också. :-)

Världens sötaste gounge! :-)

2 kommentarer:

  1. Ja Gud så sött!!!:) mm snusa bebis!!
    Jättesnyggt skal! Det har du säkert gjort dig förtjänt av:)
    Du får klaga det är din blogg!
    Hoppas att du fick ditt glas rött och att ni har en mysig kväll!!

    SvaraRadera
  2. Halkade in på din blogg via den ena efter andra bloggen. Har läst en del ur din "dagbok" klaga har du all rätt att göra i bland. Inget blir bättre MEN det kan kännas befriande att få klaga lite :-) Detta är DITT forum - den som inte vill/orkar läsa får låta bli... Kämpa på!! Livet ÄR orättvist!!!!!
    //Elisabeth Uppsala.

    SvaraRadera