fredag 13 april 2012

Armband

Idag kom mitt armband som jag beställt och som jag fick av Stefan i present. Det är ett armband med en berlock med Stella och Stefans namn på. Armbandet är verkligen jätte snyggt!

Jag och Stella har tagit en liten promenad idag och sen gått en sväng på stan. Sällan va? Jag känner snart alla butiksanställda här i stan. :-) Jag köpte ramar och så tjatade Stella till sig en klänning och en kofta. ;-)

Så här blev det med ramarna i sovrummet.

Jag tycker om det här kortet på oss tre.

Stellas klänning.


Ikväll kom Anna-Lena och Anders förbi på en kaffe. Var mycket trevligt, men som vanligt när man kommer hem till oss på fika så får man köpa med sig fikabröd själv. Tack så mycket för fikat! ;-)

Nu ska jag nog gå och poppa lite popcorn, blev sugen på det. :-)

Sov gott!

4 kommentarer:

  1. Haha ja jag kan tro att det var Stella som tjatade tills öronen ramlade av på dig! ;-) Vad söt klänningen är!!
    Jättefint smycke!
    Jag håller med dig om kortet, det är jättefint! Å Stella ser så pyttig ut, tänk att hon växt på sig så bra på så kort tid, stark tjej! :-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint armband! Ja det är ett jättefint kort- finns många känslor med i den bilden. Men att Stella är så tjatig alltså- bra val av klänning iaf. Så söt! ;) Jag saknar er med JÄTTEMYCKET!! Tyvärr har jag en heeel del i skolan just nu och praktik mån-fre nästan hela maj, så vi kan nog tyvärr inte åka upp något och hälsa på. Men ni får jättegärna komma hit om ni är sugna på en minisemester :)PUSS PÅ ER ALLA TRE!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt alltihopa! Verkar vara en smart lösning på klänningen med när det inbyggd byxa. Stella är duktig på att välja hon :)
    Kramar <3

    SvaraRadera
  4. Yeeeeay popcorn :)) Bra där Katten! Bjöd du Stefan på papper? ;-) Haha!

    Kramar <3

    SvaraRadera