torsdag 12 april 2012

Hemma

Nu är vi hemma i Falun igen. Har haft en mycket trevlig påsk i Uppsala. Tack snälla för allt!

I måndags var jag och Marie (Stefans syster) på stan. Jag hittade en väska och ett par jeans. Behövde verkligen ett par nya byxor då jag är lite större än tidigare. Önskar jag kunde skylla på att jag fått barn, men jag var mycket smalare för bara några månader sen, så jag skyller på kortisonet istället. :-) Att jag rör mig lite dåligt och äter lite för mycket har nog ingen betydelse, hehe.

Mina nya byxor och väska.

Stellis har pappas mössa på sig. :-)

Imorgon jobbar Steffo, så vad jag och Stella ska hitta på vet jag inte, men nåt roligt ska det nog bli.

Nu ska vi mata och lägga vår underbara unge. :-)

Sov gott!!

5 kommentarer:

  1. Waow vilka snygga prylar du köpt!!! Uppsala som gäller för shopping alltså:) Love you gumman! Kram A

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte - Du kommer alltid har snygg häck(passage)! ;)

    SvaraRadera
  3. tänker på er en massa! det låter som ni haft en bra påsk. hälsa din lilla familj. varma kramar / anne

    SvaraRadera
  4. Är ibland in och läser om dig och din familj, och förundras över din/er positiva inställning till något som är så orättvist! Lev i nuet! p.s jättefin väska du hittat, vad är d för märke/var köpte du den?

    SvaraRadera
  5. "Anonym" - Tack! Vi försöker tänka positivt och ta tillvara på livet. Jag köpte väskan på Vila i Uppsala och den är av märket Object.

    SvaraRadera