onsdag 25 april 2012

Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon för hela familjen. Stefan började jobba kl 07.00 och Stella tyckte det var färdigsovet kl 06.00. Kan säga att jag inte riktigt var på samma linje då vi gick och la oss på tok för sent igår. Jag/vi får skylla oss själva helt enkelt. :-)

Dagens frukost. Idag smakade smoothien bättre, dels pga att vi hade banan hemma idag och dels för att min smak sakta men säkert börjar återgå till den vanliga.
I min smoothie har jag: Naturell Youghurt, banan, juice, blåbär och hallon.

Detta the dricker jag varje morgon. Mycket gott! Köpt på en hälsokost affär.

Nu ska jag ta och brygga lite kaffe och läsa nya MAMA. Stellis sover och jag hoppas hon gör det en stund till. :-)

Hoppas du får en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Enda fördelen med att vakna tidigt nu är att det är ljust ute:-) Men du har det bra som har ett barn som fortfarande somnar om en stund på fm för då får man ju någon timme i lugn och ro och kan vakna till;-)
    Här mutas det med film idag så jag kan plugga lite. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat nu har jag köpt in mig wifi här i Cypern för en dag. Vi har 26 grader och äter så vi storknar. Maten är otroligt bra drycken ok. Det går alltså ingen nöd på oss�� Hoppas du mår ok. Vad duktig du är, kämpa på med motionen och den nyttiga maten. Ge Stella en stor GRATTIS kram på 7 månaders dagen. Kramar till er alla fr mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. Oj, vad vi längtar efter att få träffa er...ska bli så skoj att få träffa Lill-Katten också :) hon är sanslöst lik dig som bebis!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Aha, men varför ska jag äta den med mer fett i bara för att jag inte äter komhydrater? Ja, tanken är väl att jag ska försöka komma in i att inte äta det men jag tycker det sätter sig som huvudvärk och seghet/trötthet. Kan det bli så fröken näringslära?:) jag testade kesella med rabarber men det var ingen jag rekomenderar:)
    Vad ska ni göra i helgen?
    Kramar!!

    SvaraRadera