fredag 27 april 2012

Fredag

Så var det äntligen fredag!
Har inga direkta planer i helgen och det är rätt skönt.

Idag har hela familjen varit en sväng på stan, fikat och tittat lite. Tycker inte att det finns nåt att köpa, eller är det jag som har fel? Inte så lätt när man har en kagge heller. Just därför skulle jag behöva lite kläder.

Steffo jobbar nu och kommer hem vid 22 tiden. Jag och Stellis hänger här hemma, Stellis på golvet och jag i soffan. :-)

Världens sötaste unge imorse.


Nu vill inte Stella ligga på golvet längre. :-)

Hoppas du har en bra fredag!!

2 kommentarer:

  1. Aha så det är så, då är jag nog på din linje. Mindre kolhydrater och naturlig mat. Bara det att man är så sugen på att det ska gå fort och märka skillnad direkt, men det är ju i långa loppet man får tänka att man skapar bra vanor som man inte håller bara denna vecka utan även om 3 månader liksom.
    Tycker inte heller att det finns något att köpa nu, mycket som ska sitta så altans tight och ja den kroppen har man ju inte längre det får man ju bara inse. Men jag hittade fina tunikor på HM, ska se om jag kan hitta bilder på dem senare, men jag går fortfarande på mamaavdelningen för där kan man hitta mycket fint som både är snyggt och bekvämt :)
    Sen är ju de här modet som är nu inte riktigt min grej, tycker det känns lite som samma stil som de vuxna hade när vi var typ 6-7 år nånting. Uggly pants och mönstrat med konstig passform:)

    Hoppas ni får en mysig kväll gumman! Söta sängkläder Stella har! Jag älskar prickar!:)

    Kramar!!


    Hop

    SvaraRadera
  2. Vad bortskämd man är med dina uppdateringar nu när du inte skrivit på en vecka! Hoppas att ni hade en fin valborg!

    SvaraRadera